recent activity

  • Sorry we disappeared for a bit! Life getting in the way. We're wrapping up a few tracks. Thx to anyone/everyone keeping an eye on us. Be back soon.

  • Let's make it happen.

    Once we've got the whole record up. I mean. (lol)

  • It's coming back! Very soon.

  • I've never been, but I've heard great things!

  • We decided to throw it up just for the hell of it, haha. If anybody is interested, it's there!

  • Secrets, Lies (EP) by sovietdolls2

    uploaded an album

  • Hey, awesome that you searched us! That record is a couple years old and, while we still love it, we're trying to focus on getting new stuff done and out into the world. Also that EP has a different singer on it. We've got a number of tracks in development and we're hoping they'll be ready soon.

  • Eternal Return by sovietdolls2

    Thx so much! We're still recording, but we did just upload a new track ("Dreams"). We've got a ton of stuff in progress and we're trying to focus our energies on completing stuff.

  • Eternal Return by sovietdolls2

    Hmm...we struggle with that! "Eternal Return" definitely has a post-punk / new-wave /new-romantic thing happening, maybe with some C86-style jangle....but we also do some other stuff creeping in, too. If you wanna hear something similar to "Eternal Return," lemme suggest "Regret" and "True Faith" by New Order and "Heaven" and "Heartbreak Beat" by Psychedelic Furs.

  • Dreams by sovietdolls2

    uploaded an album

  • Foolish by sovietdolls2

    Glad you like it! This is actually a different singer than the other two tracks posted so far. Kinda trying to feel out the compatibility.

  • Ghostlover by sovietdolls2

    Thank you so much! And thanks for keeping an ear on us.

  • Foolish by sovietdolls2

    uploaded an album

  • Sex, Death & Things Less Boring by sovietdolls2

    uploaded an album

  • They were playing about 45 minutes from me at...wait for it...11am LOL. So no, unfortunately. (They were playing as part of Warped Tour)

  • Eternal Return by sovietdolls2

    Stay tuned! Glad you like it

  • Ghostlover by sovietdolls2

    Thx! It looks like it lost 1 second when I converted the master to mp3, but it does end very abruptly. The next track on the EP will drop right in (whenever the EP is done lol).

  • Ghostlover by sovietdolls2

    Much appreciated! I haven't heard Birthday Massacre; will check them out.

  • Ghostlover by sovietdolls2

    Thank you! I had some trouble choosing genre tags for this one- any suggestions?

  • following Hart & Hare

Soviet Dolls’s wall

  • Soviet Dolls

    Sorry we disappeared for a bit! Life getting in the way. We're wrapping up a few tracks. Thx to anyone/everyone keeping an eye on us. Be back soon.

    +1 Reply
  • quizkid

    Where is Foolish?

  • quizkid

    #1 + #2 in past 3 mos. Excellent!

    +1 Reply
  • quizkid

    Keep it rolling ...just a matter of time. I've got my ear on you.

  • sluvshison

    I want this on vinyl. I demand it!

    +1 Reply
    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    Let's make it happen.

    Once we've got the whole record up. I mean. (lol)

  • quizkid

    You would do real well in Mpls/St. Paul.

    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    I've never been, but I've heard great things!

  • quizkid

    I like what you are doing now better. Maybe you could rework Secret, Lies?

    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    We decided to throw it up just for the hell of it, haha. If anybody is interested, it's there!

    quizkid

    quizkid

    listening to Secrets/Lies again as i type. You have a rogue song that needs to be brought back into the fold - "Foolish".

  • quizkid

    Why not post Secrets, Lies on FeedBand?

    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    Hey, awesome that you searched us! That record is a couple years old and, while we still love it, we're trying to focus on getting new stuff done and out into the world. Also that EP has a different singer on it. We've got a number of tracks in development and we're hoping they'll be ready soon.

  • quizkid

    Where did Foolish go?

    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    It's coming back! Very soon.

  • quizkid

    Did you get to see the Barb Wire Dolls?

    Soviet Dolls

    Soviet Dolls

    They were playing about 45 minutes from me at...wait for it...11am LOL. So no, unfortunately. (They were playing as part of Warped Tour)